Related Posts with Thumbnails

About Me

Mitt foto
Hola! Mitt liv är ett äventyr. Jag reser mycket. Är ute och utforkar naturen. Jag lever mycket med min hund och älskar min familj. Jag dansar orientalisk dans och är ute och springer nästan varje dag. Jag tycker det är viktigt med en god hälsa och att ta hand om sig själv. Jag tycker även om att meditera och att söka lugn och utöva yoga och förenas med kropp & själ. Jag läser gymnasiet. Fightas med problem. har mina egna åsikter och bara njuter av livet!

fredag 2 mars 2012

-"killar med häng vadfan!!" writing by mary

Vad fan är det för fel med killar som har häng egentligen? Det är fan inte snyggt!

Tex. idag då jag gick på stan så såg jag en kille med häng och man såg hela hans rumpa plus så hade han bajsat på sig! Han var alldelens brun på kalsongerna! Jag höll på att spy. Vem fan går omkring med häng och bajs på kallingarna? Han måste fan inte vara frisk!


Ikväll blir det filmkväll med Annika. Hoppas jag får tag i henne! Min kille slår sönder min mobil helatiden så jag får inte tag i mina vänner, men nu har han lovat mig att köpa en ny. Kan dock förstå honom, jobbigt att bli svartsjuk ibland. Man måste helt enkelt träna bort svartsjukan! Då menar jag inte att man ska vara otrogen. Det är bara patetiska människor som är otrogna, de som inte har något självförtroende och knullar runt.

Hmm.. jaja. 'Jag har inte sprungit så mycket i veckan. Det är så himla halkigt ute. Blir nog att springa på min träningscyckel blir jag något lyckligare iallafall!

Marie utan springning blir kaos!! Jag har för mycket energi då och kan göra helt skumma saker, jag blir som jag var förut, för rastlös och blir en busunge, inge bra när jag har blivit såhär gammal.


Jag längtar tills snön försvunnit då kan man börja mina långa rundor.
Brukar springa 3 mil per vecka riktigt skönt!

Gym är inte lika skönt som utomhus träning, jag älskar att få friskluft när jag tränar.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels

Använder Blogger.