Related Posts with Thumbnails

About Me

Mitt foto
Hola! Mitt liv är ett äventyr. Jag reser mycket. Är ute och utforkar naturen. Jag lever mycket med min hund och älskar min familj. Jag dansar orientalisk dans och är ute och springer nästan varje dag. Jag tycker det är viktigt med en god hälsa och att ta hand om sig själv. Jag tycker även om att meditera och att söka lugn och utöva yoga och förenas med kropp & själ. Jag läser gymnasiet. Fightas med problem. har mina egna åsikter och bara njuter av livet!

tisdag 6 mars 2012

-"Så blir du vältränad" writng by mary



Skall ge lite tips om hur du blir smal och vältränad inför sommaren!

Det bästa du kan göra ifall du är lat är att ändra om kosten. Köp bara hem nyttiga saker som du har i kylskåpet. Tex. grön(sallad), grönt té, kaffe gör dig även smal. Undvik läsk om du kan. Rör dig mer än vad du äter! Spring minst 3 gånger i veckan.

Kombinera styrketräning med konditionsträning.

Du kan tillexempel gå på gymmet 2gånger i veckan medans du springer 2 andra gånger sammanlagt blir det träning 4 gånger i veckan.

Minska alkoholintaget oftast är det alkoholen som gör att du blir överviktig. Kan man oftast se på de som dricker mycket öl och cider. De är inte direkt slimmade om man säger så!


Ta en massa vattenglas och pressa citron i så går du mer ner i vikt!

Ät inge onyttigt alls.


Tro på dig själv och pressa dig själv och tänk den här sommaren ska jag vara snygg och smal då kommer du nog nå högst kvalité.

Kom ihåg att du bara lever en gång och då vill du väl ha den drömkropp som du alltid velat ha?

Precis! Sedan om du styrketränar och är kille måste du äta mycket proteiner så du får större muskler och var inte rädd för proteindrinkar. För det är så snyggt med killar som har stora muskler!

Mmmmmmh..


jag saknar att vara solbränd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels

Använder Blogger.