Related Posts with Thumbnails

About Me

Mitt foto
Hola! Mitt liv är ett äventyr. Jag reser mycket. Är ute och utforkar naturen. Jag lever mycket med min hund och älskar min familj. Jag dansar orientalisk dans och är ute och springer nästan varje dag. Jag tycker det är viktigt med en god hälsa och att ta hand om sig själv. Jag tycker även om att meditera och att söka lugn och utöva yoga och förenas med kropp & själ. Jag läser gymnasiet. Fightas med problem. har mina egna åsikter och bara njuter av livet!

tisdag 3 april 2012

-" Vilken underbar skitvinter"- writing by marie marcheulie



Tänkte det är bra att variera sig lite när det gäller namn.
Någon har tydligen varit inne och bytt namn på min blogg, snacka om att vara oförskämd! Nåväl folk blir väl avundsjuka då min blogg bara blir mer och mer populär, så är det bara!


menmen iallafall har jag haft en underbart kul helg, drog ut på corona och dansade vart lite för mycket drinkar så jag ramlade och slog mig. Sedan så sa jag lite för mycket av vad jag tyckte till folk vilket kanske inte är så bra nu i efterhand. Folk ska inte ta åt sig så mycket när man är ute och dricker, tror fulla människor inte menar något illa. Jag drog på någon hemmafest därefter också där alla personer hade skabb (förutom jag och min kompis då) Sedan kastade tjejen som ägde lägenheten ut mig för hon tyckte jag var för snygg och ville inte konkurrera med mig. För hon var så ful och skabbig..Sedan trodde hon att jag hade snott någonting, pajas tjej asså1 Balkongen var full med skabb och elände! Äckligt folk! Dom kan väl åtminstonde städa innan dom bjuder hem folk? Om man inte städar innan man tar hem folk är man ju dum i huvudet!
Snacka om socfall! Gud vad less jag är på personer som inte kan ta hand om sig själva! lägg in er på psyket för fan!!!



Jag fick dock tillbaka mina sömnproblem så ska ta mig en sväng på vårdcentralen i veckan.. Jag är dock rädd för sömntabletter är jävligt rädd för att bli beroende av sådanadära fånerier! Hemskt riktigt hemkt.




Iallfall ska jag ut och springa nu innan jag ska tvätta mina kläder. Det vore nog bra det fyllekläderna jag hade på mig i fredags är jävligt äckliga, luktar fyllegubbe om dom, snacka om att man luktar äckligt efter en kroghelg. Jag som är så noga med att lukta gott och så. Har duschat flera gånger för att jag känner mig äcklad av alla fyllegubbar som sprang efter mig på krogen.


Sedan som vanligt så vare nån kille som för följde jag och min bästa vän hela kvällen! Vi ba stick åt helvette jävla idiot! Men han stannade kvar helatiden! Fastän vi spottade på honom. Det slutade med att vi åkte iväg med en bil ifrån honom för han var så äcklig! Han var riktigt pervers måste jag säga!
En riktigt kåtbock.



Jag blir jävligt less nu för nu kom snön tillbaka och jag som var på toppenhumör för det äntligen blev sommar!!! NU BLEV DEET VINTER IGEN


Fyfaaaan säger jag bara






Jag vill fan bara ut och springa så hoppas det blir sommar snart!


menmenmen
Snart blir det nog sommar så jag kan gå halvnaken på stan igen (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels

Använder Blogger.