Related Posts with Thumbnails

About Me

Mitt foto
Hola! Mitt liv är ett äventyr. Jag reser mycket. Är ute och utforkar naturen. Jag lever mycket med min hund och älskar min familj. Jag dansar orientalisk dans och är ute och springer nästan varje dag. Jag tycker det är viktigt med en god hälsa och att ta hand om sig själv. Jag tycker även om att meditera och att söka lugn och utöva yoga och förenas med kropp & själ. Jag läser gymnasiet. Fightas med problem. har mina egna åsikter och bara njuter av livet!

lördag 21 april 2012

"bakis" writing by marie magnum





Fyfan säger jag bara! Jag är riktigt bakis och mår skit. Jag brukar oftast aldrig skriva inlägg då jag är bakis eftersom jag hatar precis allting då! Blev lite för mycket drinkar igår och min hjärna är kaos. Nu ska jag inte dricka alkohol på ett år. Är fan inte värt att dricka om man inte kan sluta dricka efter 2 glas. Då bör man inte dricka alkohol alls! Vore skönt att slippa dra ut på krogen också, så mycket fyllegubbar där som luktar äckligt! :) Nu är det slut på mitt festar liv ska leva ett liv som en gammal gumma nu, jag ska alltså bli en gammal kärring och sitta hemma och sticka istället för att supa. Fast än ni inte vill det så kommer jag att bli det!

Kanske ska sticka ett nytt klädmärke med min helt egna stil? Skulle ändå vara roligt.
Eller så blir det bara att sticka koftor till mina barn och barnbarn. Skulle vara kul det också!


Hade riktigt kul ett tag men sen så blev det tråkigt! När folk inte kan hantera sin alkoholmängd och dricker för mycket så blir folk helt cp, då är det lika bra att hålla sig borta ifrån dom så man slipper bli sne och hamna i slagsmål.


Jag dör för jag hatar den här vintern aldrig tar slut.
Jag vill springa varje dag och ligga och steka på stranden.

Men när det är snö så är det ju svårt att ligga ute och softa. Eller hur?
Om man inte bastar före då och svalar ner sig lite!

Nej nu måste jag sluta har roligare saker för mig, byebye.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels

Använder Blogger.