Related Posts with Thumbnails

About Me

Mitt foto
Hola! Mitt liv är ett äventyr. Jag reser mycket. Är ute och utforkar naturen. Jag lever mycket med min hund och älskar min familj. Jag dansar orientalisk dans och är ute och springer nästan varje dag. Jag tycker det är viktigt med en god hälsa och att ta hand om sig själv. Jag tycker även om att meditera och att söka lugn och utöva yoga och förenas med kropp & själ. Jag läser gymnasiet. Fightas med problem. har mina egna åsikter och bara njuter av livet!

lördag 9 juni 2012

Jag stör mig på personer som skäms för att dom är fattiga och inte har ett jobb.. writing by marie magnificent

Jag kom och tänka på en sak nu igen att det är så jävla pinsamt när fattiga folk inte vågar erkänna att dom är fattiga!
Till exempel dom spelar rika och så i allmänhet och vågar inte säga till sina kompisar och väninnor att dom inte har råd med det och det. Det är så pinsamt!

Varför kan dom inte erkänna att de är fattiga och sluta skämmas så jävla mycket?
Det finns många som inte har råd med allt här i världen, alla får inte ett toppenjobb eller sommarjobb, ni måste sluta skämmas och skärpa er!
Det är inget fel med att vara arbetslös.
Det är fel att inte älska sig själv, tycker jag. För man måste älska sig själv hela livet annars är man inte hel som person.

Så ni borde lära er att älska er själva hur ni än ser ut och sluta skämmas över att vara fattiga.

Visst är det bra med jobb och pengar. Men rikedom är inte allt? Det som betyder någonting är hur man trivs och hur man mår psykiskt och fysiskt så se till att träna mycket och ät bra och håll er borta från droger, då mår man bra!

Sedan borde ni hålla er borta från personer som har dålig energi och påverkar en negativt.

Inte så kul att umgås med personer som gör så man mår dåligt eller hur?

Man lever bara en gång och då ska man fan leva hälsosamt och må bra, annars är det ingen idé.


Bra och smarta tips från mig här

Ta hand om er..

Kissesss & huuugs



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels

Använder Blogger.